luni, 10 ianuarie 2011

Ciprian ROSCA, director sportiv la ACU ARAD


Ciprian Roşca: "Vom evita retrogradarea"

Nascut si crescut la Stei, la Minerul.Ciprian a jucat pentru Minerul Stei, ACU Arad, in Ungaria.Preluam aici un scurt interviu cu el.

Directorul sportiv al ACU Arad se află în vacanţă la Ştei, la părinţi, însă în fiecare zi se gândeşte la echipă şi la tema de casă primită de la preşedintele executiv, în ceea ce priveşte transferurile din această iarnă.

Cipri, cum e în vacanţă?
Foarte bine. Sunt la părinţi la Ştei, unde am parte de linişte, deşi trebuie să recunosc că mă gândesc şi la ceea ce trebuie să fac pentru echipă?

Gata cu porcul?
Nu l-am mâncat tot, dacă la asta te referi. Doar l-am tăiat.

Să trecem la lucruri mai serioase. În ce stadiu sunt negocierile cu noii fotbalişti?
E clar că trebuie să ne întărim, pentru a ne realiza obiectivul. Deocamdată nu există nici o certitudine în privinţa semnării cu vreun fotbalist. Sunt doar discuţii, recunosc că avansate în unele cazuri, dar care nu sunt finalizate. Avem promisiuni că se vor semna contractele la reunirea lotului.

Care va avea loc când?
În 17 ianuarie ne vom întâlni şi în următoarele trei zile ne vom ocupa de vizitele medicale. Până în 27 ianuarie, când e prevăzută urcarea la Moneasa pentru un stagiu de pregătire până în 5 februarie, vom avea şi două jocuri amicale.

Au fost disponibilizaţi Gheju, Lupaşcu, Uibariu şi Dragoş. Care au fost motivele?
Eu spun şi cred că nu s-au adaptat la ACU. Nu pot spune că nu au valoare, căci altfel nu-i transferam în vară. Efectiv nu au înţeles ce le cere Bogoşel. Să nu se înţeleagă că le contest calităţile. Acum, Costel îşi doreşte fotbalişti la echipă care să înţeleagă sistemul tactic cerut de antrenor.

Ştiu că, deocamdată, nu vei dezvălui numele fotbaliştilor cu care ai luat legătura. Poţi să spui dacă sunt printre ei fotbalişti cunoscuţi?
Sunt doi jucători care au evoluat în Liga a II-a şi chiar au fost în loturi de prima ligă.

Aţi stat foarte rău şi la capitolul jucători sub 21 de ani. Se lucrează şi la transferuri de fotbalişti tineri?
Este adevărat că am suferit şi la acest capitol. Ne-am dorit să-l folosim pe Paul în poartă însă acesta a avut momente când nu a fost în formă. Şi, colac peste pupăză, când portarul a fost ieşit din formă şi atacantul Dragoş a fost accidentat şi atunci ne-a fost greu să-i înlocuim. În Dragoş ne-am pus mari speranţe, însă accidentările au făcut să nu ne folosim foarte mult de el. Şi, dacă nu era accidentat şi la finalul turului, poate nu renunţam la el, dar nu am avut garanţia că se va recupera bine pentru jocurile din retur.

De ce crezi că nu aţi avut o clasare mai bună la finalul turului?
Până în etapa a cincea stăteam foarte bine în clasament. După aceea nu ne-am mai regăsit şi chiar nu ştiu care e principalul motiv.

După fiecare tur sau retur, presa te întreabă dacă mai continui şi în teren...
Aşa este. Nu mă las nici de această dată. Pentru că ai fost alături de noi în cantonamente ştii foarte bine că muncesc cot la cot cu colegii la antrenamente. Şi de această dată mă voi pregăti la capacitate maximă şi dacă va fi nevoie de mine în teren, voi intra. Am trecut de vârsta aia în care mă deranja dacă nu jucam. Acum vreau doar să fiu pregătit bine şi să nu mă fac de râs când voi intra în teren.

Unde crezi că este locul echipei la finalul campionatului?
Eu vreau să terminăm pe locul întâi, însă nu va fi posibil. Cred că undeva între locurile 8-10 ne vom clasa. Sau cel puţin aşa îmi doresc. Este un loc onorabil având în vedere că suntem, totuşi, o nou promovată.

Aţi jucat cu UTA şi ai văzut şi celelalte echipe din prima jumătate a clasamentului. Crezi că gruparea utistă are forţa de a se bate pentru locurile unu şi doi din clasament?
Ca şi lot şi jocul arătat cu noi şi în celelalte meciuri spun că are forţa de a se lupta pentru primele două locuri din clasament. Categoric da. Eu o văd pe UTA la finalul turului undeva între locurile 1-3.

articol scris de Daniel Berar WWW.LIGA2.RO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu