vineri, 30 aprilie 2010

Beius: HABITAT a finalizat inca doua locuinte!

www.crisana.ro
Elevii de la Şcoala Bilkent din Turcia au finalizat ieri încă două locuinţe într-un nou minicartier Habitat din Beiuş.
Ceremonia de inaugurare a celor două case a avut loc ieri, la festivitate participând cei 15 voluntari din Turcia, fericiţii beneficiari, membri din conducerea Habitat, precum şi alţi invitaţi. Încă de la începutul acestei săptămâni, voluntarii au ajutat la finalizarea locuinţelor. Într-o atmosferă caldă şi prietenoasă, dincolo de orice bariere culturale sau religioase, toţi cei prezenţi s-au bucurat de fericitul moment, alături de Alina Mihalca, o mamă cu doi copii, şi de Vasile Dana, un tânăr crescut la orfelinat. "În fiecare zi când vin aici şi când văd casa asta, stau să mă gândesc ce norocos am fost şi cât de bun a fost Dumnezeu cu mine, chiar dacă am crescut la Casa de copii. Acum ştiu că o să-mi pot întemeia şi o familie şi că le voi putea oferi copiilor mei căldura casei pe care eu n-am avut-o niciodată", spune Dana Vasile, beneficiarul uneia dintre locuinţe. După sfinţirea caselor, beneficiarii au primit din partea voluntarilor cheile noilor locuinţe, câte o Biblie şi un buchet mare de flori. La rândul lor, şi voluntarii au fost răsplătiţi cu certificate de apreciere primite din partea preşedintelui asociaţiei beiuşene, dl Marcel Coroiu. La final cei prezenţi au fost invitaţi să viziteze locuinţele şi să guste din bucatele pregătite de Alina şi Vasile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu